maanantai 28. maaliskuuta 2011

agia

nyt ei suju.. ei millään. olen ihan pihalla niin pihalla että voisin olla lumiukko..
Ansa on täysillä menossa se pitää agilitistä ja sillä on hyvä vauhti, mutta minä olen niin onnettoman tunari että eihän siitä mitään tule :D

Ansa on oikeasti hyvä agi-piski, se osaa suorittaa esteet ja se irtoaa niille, se lukee ohjausta ja kuuntelee, se osa pysähtyä kontakteille. Se osaa, minä en..

Viikonloppuna Ansa sai onneksi itselleen osaavan kartturin ja oli hienoa huomata että wau! mun koira on hieno! siis tottahan toki tiesin että Ansa on mutta oli silti kiva katsella Ansaa tekemässä jonkun muun kanssa :)

mun täytyy ottaa kursseja vain minulle ja opettella niitä ohjauksia, jos en sitä tee Ansa varmaan muuttaa meiltä pois kun ei jaksa katsella mun tyrimistä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti