lauantai 26. helmikuuta 2011

virettä ja tunarointia

mä en tiedä miten monta kertaa mä vielä kirjotan että jee tunnari meni hyvin ja sitten muutaman päivän päästä että ei ei se suju.. varmasti monesti.. nimittäin nyt se ei sitten taas onnistu ei niin millään.
mä tiedän että siinä mättäää enimmäkseen ansan korkea vire ja vauhti, kun vauhtia on vähemmän homma onnistuu.. miten ihmeessä mä saan tosta sähikäisestä sen vauhdin pois ja tiputettua sen vireen puolelle teholle?

pöljä tämä ongelma on siksi että yleensä ihmisillä on ongelmia pitää koira hyvässävireessä mun ongelma tuntuu nykyän olevan että saan koiran pidettyä vireessä keittämisen sijaan.. siis eihän ansa nyt sillä tavalla yli keitä mutta pikkuisen visertää kuitenkin :p pitäisiköhän mun peruuttaa ansan koe..

lääkkeeksi taidan laittaa pallon jäähy aitioon ja palkata namilla..

tunnaria tehdään nyt niin että annan uuden oma käskyn juuri ennen kapuloita että ansa muistaisi mitä me ollaan tekemässä.

jos kasvis-täti lukee tätä voisi se heittää muutamia ajatuksia kehiin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti