keskiviikko 26. tammikuuta 2011

paniikki

mä alan pikku hiljaa kasata itselleni hirveetä jännitys paniikkia.. sunniteltu EVL-startti päivä nimittäin lähestyy uhkaavasti ja mua oksettaa. Toisaalta mitä ihmettä mä jännitän? Ansa on aina tehnyt parhaansa. On tässä vielä 1,5kk aikaa.. päiväy vaan katoavat johonkin ja tuntuu ettei millään ehdi treenata tarpeeksi.

Eilen hiottiin kapulan palautusta kauniiksi ja uskokaa tai älkää ne ovat ihan kauniita jo nyt. En tiedä mitä palautukselle on yhtäkkiä tapahtunut mutta ne ovat parantuneet paljon :) enää ei ehkä tarvitse murehtia siitä vaikka Ansa palauttaa eteen ja ottaa turhia pistemenetyksiä.. kumpa ne nyt vaan pysyisivät maltillisina ja siisteinä! siinä samalla on parantunut myös eteen tulo joka oli aikaisemmin törkeän tiivis, tiivis se on vieläkin mutta ainakaan neiti ei enää "dippaa" nokkaansa mun jalkojen väliin..

kaukoja ollaan myös tehty jonkin verran portaalla niin ettei liikkuma tilaa sivuttain ole.. olen huomannut että kun minun etäisyys on sen 15-20 metriä tekee ansa kaukot siistimmin. jos kus jos on liikaa virtaa liikkuu Ansa mielluummin sivuttain kun eteen päin. Siksi ollaan tehty aina välillä myös siellä rappusella vaikka normaalisti tehdäänkin ihan maassa.. Vire Ansalla on aina hyvä kaukoissa ja häntä heiluu :) eli kaikenlainen palkan kyttäys ollaan saatu sittä pois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti